چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته پنجشنبه 2 مرداد 1399/ شماره 76
فواره قیمت ها نزولی می‌شود؟ چشم‌ها خیره به دلار، دلار نیمایی 18 هزار و 300 تومان را پشت سر گذاشت، کاهش 50 تومانی دلار صرافی‌ها در آخرین روز هفته ...
پست های رادیویی مرتبط:

فواره قیمت ها نزولی می‌شود؟ چشم‌ها خیره به دلار
آخرین هفته‌ی تیرماه، در حالی به پایان رسید که معاملات محصولات پلیمری در بورس کالا، متأثر از کاهش قیمت ارز، به کمترین حجم در 5 هفته‌ی این ماه رسید. حجم عرضه ها در هفته ای که گذشت، با 85 هزار و 109 تن، بالاترین میزان عرضه ها در تیرماه بود ولی حجم معاملات، با 67 هزار و 307 تن، کمترین معاملات تیرماه بود. صعود مستمر و پی در پی نرخ دلار، افزایش قیمت پایه و افزایش قیمت میانگین نهایی معاملات را نیز در پی داشت.

همه خریداران می کوشیدند هر هفته، بخش بیشتری از سهمیه‌ی بهین یابِ خود را خریداری کنند، چرا که انتظار می رفت، قیمت های هفته‌ی بعد، افزایشی‌تر باشد. به همین دلیل بود که در 4 هفته تیرماه، نسبت معاملات به عرضه، بیش از 90 درصد بود، اما با شروع هفته پنجم و کاهشی شدن نرخ دلار در صرافی ها، خریداران در انتظار کاهش بیشتر، از خرید، عقب نشینی کردند و نسبت معاملات به عرضه، به 79.1 درصد رسید.

دلار نیمایی هم با چند روز تأخیر، سیگنال های کاهشی را نمایان کرد و روز چهارشنبه، در حالی که میانگین هفتگی به نزدیکی 18 هزار و 200 تومان رسیده بود، میانگین روزانه، به کانال 17 هزار و 700 تومان عقب نشینی کرد اما امروز، پنجشنبه 2 مرداد، باز هم با صعود به کانال 18 هزار و 300 تومان و انتظار کاهش در میانگین هفتگی را در ابهام فرو برد.

کاهش 50 تومانی دلار صرافی‌ها در آخرین روز هفته
دلار صرافی امروز را مشابه روزهای گذشته کاهشی آغاز کرد و با 50 تومان کاهش 20 هزار و 300 تومان قیمتگذاری شد. دلار صرافی از پنجشنبه 26 تیرماه که 23 هزار و 100 تومان بود، تا امروز، دوم مرداد، 2 هزار و 800 تومان کاهش یافت و به 20 هزار و 300 تومان رسید.

دلار نیمایی 18 هزار و 300 تومان را پشت سر گذاشت
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 18 هزار و 309 تومان رسید. از یکشنبه همین هفته تا امروز، میانگین هفتگی دلار نیمایی 364 تومان افزایش قیمت داشته. گفتنی است میانگین هفتگی دلار نیمایی از مرز 18 هزار و 300 و میانگین روزانه از مرز 18 هزار و 100 تومان عبور کرد.

ادامه معاملات نفت در قیمت 44 دلار
نفت معاملات دیروز در بازارهای جهانی را با 44.28 دلار به پایان رساند و معاملات امروز هم در همین بازه شروع شد. قیمت این لحظه: 44 دلار و 36 سنت.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟